Werken bij Compac
Compac staat voor betrouwbare en persoonlijke dienstverlening vanuit een hecht team met gemotiveerde vakmensen.
Wil jij daaraan bijdragen? We zijn altijd op zoek naar versterking voor ons team. Word jij onze nieuwe collega?
Vacature Service Engineer m/v 39 uur (regio midden Nederland)
Compac Services heeft een vacature openstaan voor een fulltime service engineer. Als service-engineer ben je ambassadeur en het visitekaartje van Compac Services bij de klant. Je verzorgt het totale pakket zoals: inbedrijfstellen, reparaties, het oplossen van storingen en service & onderhoud aan koel- en warmtepompinstallaties van het gerenommeerde merk Climaveneta / Mitshubishi Electric.
Daarnaast heb je als service-engineer een belangrijke rol als adviseur naar de klant. In principe werk je zelfstandig, maar waar nodig kun je altijd terugvallen een beroep doen op het hechte team van collega’s.
Wat heb je in huis
- MBO werk- en denkniveau, F-gassen-certificaat categorie I, VCA en rijbewijs B (E). Koeltechnische opleiding KTA, (KTC) of gelijkwaardig.
- Minimaal vijf jaar ervaring als service-engineer koel- en warmtepomp installaties
- bij voorkeur heb je ook kennis van meet- en regeltechniek en waterzijdige hydraulische systemen.
- Je bent zelfstandig en communicatief sterk
- Woonachtig in het midden van het land
Wat bieden we je
- Een zelfstandige en afwisselende baan
- Prima salaris
- Goed geoutilleerde bus van de zaak
- 39-urige werkweek
- 31 vakantiedagen
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Voor vertrek controleer je op je tablet of er last minute wijzigingen zijn aangebracht in de werkopdrachten. Hierna vertrek je met je services wagen, lekker de airco aan, comfortabel op weg naar kantoor of klus.
Samen met wat collega’s drink je een vers kopje koffie en delen jullie de ervaringen van de laatste dagen. De software van dat type koelmachine is net anders dan verwacht, gisteren heb ik een 4-pijps warmtepomp inbedrijfgesteld, eergisteren stond ik 20 verdiepingen hoog op een kantoorpand in hartje Utrecht en de dag ervoor heb ik een inspectie ronde gemaakt in de koelcentrale van een plasticfabrikant.
Tijd om te gaan, in je rijk uitgeruste bus op weg naar een klant met een storing; na het aanmelden gesproken met de technische dienst en je gaat op zoek naar de oorzaak. Na de nodige checks heb je overzicht waar het probleem zich moet bevinden en na een goede inspectie heb je de veroorzaker van het probleem gevonden. Je informeert de technische dienst wat je hebt gevonden, wat je gaat doen en zo gezegd zo gedaan. Na de reparatie controleer je alle settings van de apparatuur en de machines zijn weer klaar voor de komende periode.
Nadat je alle administratieve handelingen digitaal op je tablet hebt ingevuld, de werkbon hebt laten ondertekenen check je gelijk de service planning voor de volgende dag. De opdracht is duidelijk en alle benodigde spare parts heb je al in de bus liggen.
Op naar huis en morgen volgens de afgesproken tijd direct naar de klant!
Solliciteer direct!
Word jij onze nieuwe collega? Vul onderstaand formulier in, en wellicht zien we je snel!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sandra: +31 (0)30 2416850